Evleaks اعلام کرد: احتمال معرفی آیفون 6C در کنار 6S و 6s plus

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



Evleaks اعلام کرد: احتمال معرفی آیفون 6C در کنار 6S و 6s plus

چندی پیش اخباری منتشر شد که اپل قصد دارد یک آیفون مقرون به‌صرفه را در سال 2016 روانه بازار کند؛ اما بر اساس آخرین گزارش‌ها، زمان این موضوع تغییر کرده و کمپانی سازنده در پی این است تا گوشی مقرون به‌صرفه آیفون 6C را که جانشین آیفون 5C به حساب می‌آید، در کنار آیفون 6S و 6S PLUS معرفی کند. در ادامه با New Technologys و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.13969611575_c833b4fddf_o اکانت evleaks@ اطلاعات بسیاری را از این محصول فاش کرده است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به مشخصات ظاهری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه اشاره کرد.

گفته می‌شود آیفون 6C از چیپست‌های FinFIT استفاده خواهد کرد که هم توسط سامسونگ  (با فناوری ۱۴ نانومتری) و هم توسط TSMC (با فناوری ۱۶ نانومتری) تولید می‌شوند و در کنار آن استفاده از تراشه A9 نیز تقریبا قطعی است! (احتمالا سامسونگ و TSMC از تکنولوژی یکسانی برای ساخت این تراشه استفاده کنند)

آیفون 6C بر خلاف نسل قبلی، از بدنه فلزی بهره می‌برد و یک نمایشگر 4 اینچی و با کیفیت بالا در این دستگاه تعبیه شده است و همچنین یک باتری 1750 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد. این میزان نسبت به نسل قبلی این محصول بهبود یافته و با توجه به بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در سخت‌افزار، باید انتظار داشته باشیم که با یک باتری نسبتا خوب مواجه شویم.

قرار است این گوشی در کنار آیفون 6S و 6S Plus در روز 9 سپتامبر (چهارشنبه 18 شهریور 1394) معرفی شود. نظر شما در رابطه با این گوشی کوچک اما قدرتمند چیست؟


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید